Radim nastoupil do iNexie v roce 2021 po přestěhování do Brna, později se přesunul do Olomouce, kde se podílí nejen na technickém servisu, ale také na rozvoji obchodu. Počítačům se věnuje už od dětství – koníček, který se proměnil v profesi, ho dnes živí a stále naplňuje.

V iNexii zastává roli, kterou by šlo jednoduše popsat jako „ajťák na vaší straně“. Stará se o klienty komplexně – od uživatelské podpory, přes správu sítí a serverů až po řízení IT jako celku. Výhodou je, že se s klienty domluví lidsky a s respektem – bourá stereotypy o nesrozumitelných ajťácích z jiné planety.

Oblíbenou službou, kterou Radim nabízí, je tzv. jednotná hotline – tedy jeden kontakt pro všechny IT problémy klienta. Místo klasického „dodavatelského ping-pongu“ (kdy se klient stává míčkem mezi firmami), iNexia převezme komunikaci s dalšími dodavateli a vše řeší za klienta.

Radim však nevnímá IT jako pouhý servis. Jeho vizí je aktivně pomáhat firmám růst – hledat řešení, která zefektivní procesy, sníží náklady a podpoří hlavní byznys klienta. Často přichází s návrhy, které by klient sám ani nepoptal – jednoduše proto, že netušil, že taková IT řešení vůbec existují.

Do My Networking Clubu přinesl Radim přátelskou energii, technickou odbornost a zároveň lidský přístup k práci. Jeho cílem je být užitečným spojencem ve světě technologií – a kolegou, kterému můžete věřit, že vás nenechá v problémech.

„Ajťák na vaší straně? Přesně tak. IT má sloužit lidem – ne naopak.“

Přihlaste se k odběru novinek

Přihlaste se k odběru novinek a nenechte si uniknout nic z oblasti networkingu.